Kondicionierių Pildymas

Kondicionierių pildymas - populiariausia paslauga vasara

UAB "Vilniaus automobilių centras" autoservise specialistų komanda atlieka visus kondicionierių patikros, pildymo ir remonto darbus. Nemokamai teikiame konsultacijas.

Kad automobilio šaldymo (kondicionavimo sistema) pilnai funkcionuotų, būtina ją prižiūrėti. Norint užpildyti kondicionavimo sistemą freonu, reikia sudaryti vakuumą, todėl pirmiausiai išsiurbiamas oras iš šaldymo sistemos. Kondicionierių pildymas atliekamas žinant, koks skysčio kiekis reikalingas aptarnaujamam automobiliui. Mūsų servise naudojama profesionali įranga, kuri padeda tiksliai ir pagal gamintojo reikalavimus atlikti freono pildymą. Pildymo metu taip pat atliekame kondicionavimo sistemos profilaktinę apžiūrą, konsultuojame dėl galimų gedimų, bei jų šalinimo būdų.

Autoservisas kondicionierius pildo ir remontuoja!

Automobilio kondicionieriaus pildymą atliekame specialiu užpildymo aparatu.
Pirmiausia aparatas ištraukia iš kondicionieriaus sistemos šaldiklį (jei jo yra), jį išvalo nuo mechaninių priemaišų, drėgmės, atskiria tepalą. 

Iš kondicionieriaus sistemos sukuriant vakuumą pašalinamos nesikondensuojančios dujos (oras ir kt.), drėgmė. Į sistemą įpilamas reikiamas kiekis tepalo, specialių dažų, švytinčių ultravioletinėje šviesoje (UV dažai) ir pabaigoje – šaldiklis. Jei kondicionieriaus sistema nesandari, nuotėkio vietą nustatome specialia UV lempa.

Mūsų paslaugos

<> Remontuojame visų lengvųjų automobilių kondicionierius
<> Kondicionieriaus sandarumo patikrinimas, nuotėkio vietos nustatymas
<> Kondicionieriaus žarnų remontas
<> Kondicionieriaus vamzdelių remontas
<> Kondicionieriaus sistemos plovimas
<> Kondicionieriaus radiatoriaus remontas
<> Kompresoriaus remontas
<> Dezinfekcija - pašalina nemoalonius kvapus

 

Turite klausimų? Reikalinga konsultacija?
Susisiekite su mumis ir mūsų specialistai mielai atsakys į visus iškilusius klausimus.

Registruotis internetu info@carshelp.lt +370 630 50506

Dėkojame, kad domitės mūsų paslaugomis !

Kondicionierių gedimai, remontas

Automobilinė salono oro kondicionavimo sistema savyje sudaro uždarą, dviejų skirtingo (aukšto ir žemo) slėgio kontūrų visumą, susidedančią iš tokių pagrindinių dalių:

  1. Kondicionieriaus kompresorius skirtas kondicionavimo sistemoje pripildyto šaldiklio R-134a suslėgimui ir yra varomas automobilio variklio diržinės pavaros. Priklausomai nuo savo konstrukcijos, kompresoriai būna stūmokliniai, rotoriniai arba spiraliniai.
  2. Elektromagnetinė mova reikalinga veikiant automobilio varikliui, sujungti nuolat besisukantį kompresoriaus skriemulį su nesisukančiu kompresoriaus velenu. Salone paspaudus kondicionavimo sistemos paleidimo jungiklį, suveikia elektromagnetinė mova. Kompresorius pradeda veikti ir tokiu būdu pradedamas kondicionavimo sistemos šaldiklio slėgimas.
  3. Kondicionieriaus radiatorius, darvadinamas kondenseriu, kuriame suslėgtas ir dėl tos priežasties stipriai įkaitęs šaldiklis yra oro srauto važiuojant ir vieno arba dviejų elektrinių ventiliatorių pagalba atvėsinamas. Įvyksta dujų kondicionavimosi procesas. Deja kondenseris, tai nepigi, dažniausiai gendanti, labiausiai pažeidžiama ir silpniausiai apsaugota nuo atmosferos ar mechaninių veiksnių kondicionavimo sistemos dalis.
  4. Sausintuvas – resiveris, atliekantis visos kondicionavimo sistemos filtravimo funkciją. Jame sulaikomos kompresoriaus darbo proceso metu atsirandančios dilimo mikrodalelės, bei sugeriama kondicionavimo sistemoje atsirandanti drėgmė. Drėgmė kondicionavimo  sistemoje nepageidaujama tiek pačiame kompresoriuje, tiek kondicionavimo sistemoje aplamai. Sausintuvas, kaip ir kondenseris taip pat priskiriamas prie dažniau gendančių ir dažniausiai keičiamų kondicionavimo sistemos dalių. Neretai automobilių gamintojai sukonstruoja kondicionieriaus radiatorių su sausintuvu kaip vieną detalę. Dėl tos priežasties naujas mazgas žymiai pabrangsta, o vienai iš dviejų detalių sugedus, keičiamos abi.
  5. Garintuvas, tai esminė kondicionavimo sistemos dalis, esanti automobilio salone. Joje ir vyksta pagrindinis kondicionavimo sistemos procesas, tai yra vis dar šiltas šaldiklis iš dujinės būsenos, įgauna skystų dujų pavidalą ir dėl tos priežasties labai staigiai atšąla. Oro srautas, pučiamas salone esančio ventiliatoriaus per garintuvą, ortakiais patenka į saloną. Taip oras salone atvėsinamas iki reikiamos arba užprogramuotos oro temperatūros.
  6. Davikliai. Jie skirti kondicionavimo sistemos darbo proceso užtikrinimui. Jų pagalba galima kontroliuoti tokius kondicionavimo sistemoje esančius parametrus, kaip šaldiklio itin žemą arba kritiškai aukštą slėgį, avariniu būdu stabdyti kompresorių, įjungti arba išjungti papildomą ventiliatorių, skirtą šaldiklio vėsinimo efektui didinti. Montuojami ir papildomai davikliai, skirti kompresoriaus veleno ribinių apsisukimų arba kompresoriaus temperatūros kontrolei, kitų kondicionavimo sistemos dalių darbo parametrams kontroliuoti

                  Apie kondicionavimo sistemos agregatų ar atskirų dalių gedimus galima kalbėti gana daug. Tad, pabandysime glaustai supažindinti su dažniausiais pasitaikančiais kondicionavimo sistemos gedimais. Pradėsime nuo kompresoriaus. Tai sudėtingiausia kondicionavimo sistemos dalis, dėl to ir brangiausia. Tačiau, jo keitimas reikalingas gana retai. Dažniausiai kompresorių pavyksta nebrangiai suremontuoti. Pagrindiniai gedimai būtų tokie: pašalinis garsas sukantis kompresoriaus skriemulio guoliui, kompresoriaus  veleno riebokšlio dilimas ir nesandarumas, elektromagnetinės movos apvijų perkaitimas ir trumpas jungimas, kompresoriaus stūmoklinės grupės bendras dilimas. Kaip taisyklė, vienas gedimas dažnai lydi kitą. Taip atsitinka su kompresoriaus veleno riebokšliu. Sudilęs ir garsiai besisukantis kompresoriaus skriemulio guolis stipriai įkaista. Prie pat guolio įmontuotas veleno riebokšlis taip pat kaista ir kietėdamas praranda elastingumą, tampa nesandarus. Tuomet tenka keisti ne tik skriemulio „kaukiantį“ guolį, bet ir veleno riebokšlį. Deja, pastarąjį pakeisti galima tik nuėmus nuo automobilio kompresorių ir jį dalinai išardžius. Tuo tarpu kompresoriaus skriemulio guolis nereikalauja tiek pastangų ir lengvai pakeičiamas nauju, neišsandarinant automobilio kondicionavimo sistemos. Vienintelis kompresoriaus gedimas, kuomet agregatas netinkamas tolimesniam darbui, tai jo stūmoklinės grupės dalių susidėvėjimas, o neretai ir visiškas užstrigimas. Tai atsitinka dėl specialios, kartu su šaldikliu užpildomos alyvos stoka visoje kondicionavimo sistemoje. Kompresoriaus stūmokliai dėl didelės apkrovos ir aukštos darbinės temperatūros perkaista, ima strigti. Atsiranda intensyvaus dilimo mikrodalelių ar net smulkių metalo drožlių, kurios vėliau ima veikti kaip abrazyvas, Tokiu būdu nepataisomai sugadinamas kompresorius, užteršiama kondicionavimo sistema visumoje. Prieš montuojant naują kompresorių į automobilį, būtina pakeisti užsikimšusi sausintuvą ir specialiai tam skirtu įrenginiu, išplauti kondicionavimo sistemos vamzdyną.

Apie elektromagnetinės movos būsimą gedimą nuspėti sunku.

Dažniausiai ji nustoja veikti netikėtai, o jos remontas dažnai baigiasi senos elektromagnetinės movos pakeitimu į naują, nors kartais įmanomas senosios restauravimas pervyniojant jos apvijas. Dar viena dažniau gendanti kondicionavimo sistemos dalis yra kondicionieriaus radiatorius. Tai lengvai mechaniškai pažeidžiama dalis. Pakanka autoįvykio metu nestipraus smūgio į priekinę automobilio dalį ir radiatorius sugadinamas nepataisomai. Klimatinės automobilio eksploatacijos sąlygos taip pat turi įtakos  kondicionieriaus radiatoriaus tarnavimo laikui.

Sausintuvas, kaip kondicionavimo sistemos filtravimo elementas, reikalauja keitimo kas ketverius, penkerius metus, nepriklausomai nuo nuvažiuoto atstumo. Kita sausintuvo keitimo priežastis – jo korpuso ar jungiamojo vamzdyno korozija. Jei vamzdelių korozijos pažeistas vietas remontuojame pervirindami naujus antgalius, tai sausintuvo korozijos atveju būtinas jo keitimas.

 Esantis automobilio salone garintuvas keičiamas retai. Dažnai pakanka garintuvą nuimti, nuplauti ant jo paviršiaus susikaupusius nešvarumus ir sumontuoti jį atgal. Išvalytas garintuvas veiks nepriekaištingai. Deja, tokia procedūra nepigi ir reikalauja automobilio salono ardymo.

Kondicionavimo sistemos davikliai, gedimo atveju keičiami naujais. Kaip ir kompresoriaus     elektromagnetinės movos, daviklių tarnavimo laikas nereglamentuojamas.

Gali būti, kad kondicionierius užpildomas nekokybiškai (neišvakuumuojamas Tepalas ar pan.) arba nepilnai. Jei sistemoje nėra šaldiklio, kondicionierius neįsijungia.

Dažniausias kondicionieriaus gedimas - nesandarumas, kai dėl skylių ar tarpų iš sistemos išbėga šaldiklis. Kai kuriu net ir Naujų autombilių kondicionierius Būna tuščias jau po metų, taciau kiti laiko ilgiau.

Dažniausias nesandarumo šaltinis, tai kondensatorius (svarbi kondicionieriaus dalis, liaudyje vadinami radiatoriais, kondenseriais). Būtent ant jo pirmiausiai patenka dulkės ir smulkūs akmenukai. Vamzdeliai yra labai ploni, todėl retas kondensatorius tarnauja ilgiau nei 2-3 metus. Jei kondensatorius pradeda rūdyti, o del to prarandamas geras hermetiškumas, tai remontas kainuoja labai brangiai. Jeigu geras suvirintojas argono suvirinimo aparatura ir užtaiso skyle, tai labai didelė tikimybė, kad ji atsiras kitoje vietoje. Karštomis dienomis spaudimas sistemoje siekia 25-30 atmosferų. Tai būtų galima palyginti su vandens srovės spaudimu, kuri pasiektų 250 metrų aukšti. Po kiekvieno suvirinimo reikia naujai užpildyti kondicionierių, o tai kainuoja nemažai pinigų. Remontuoti kondensatoriaus tikrai neverta, geriau jau is karto isigyti nauja.