Pavarų dėžių remontas

Pavarų dėžė – tai mechanizmas, kuriame galima sukabinti krumpliaračius ir šitaip gauti skirtingus perdavimo skaičius – laiptus.

Pavarų dėžė skirta keisti automobilių greitį traukos jėgos sąskaita, keisti judėjimo kryptį bei ilgesnį laiką atjungti transmisiją nuo variklio, kai automobilis stovi.

Pavarų dėžė turi išnaudoti variklio galimybes – užtikrinti optimalias automobilio traukos, greičio ir degalų sąnaudų savybes. Be to, šis įrenginys turi turėti aukštą naudingumo koeficientą ir tyliai dirbti. Pavaros turi būti perjungiamos lengvai ir tyliai.

Pagal valdymo pobūdį skirstomos į rankinio valdymo, pusiau automatines ir automatines pavarų dėžes. Esant rankinio valdymo pavarų dėžei pavaras perjungia vairuotojas, išjungęs sankabą. Taip valdomos laiptinės ir belaiptinės pavarų dėžės. Kuomet automobilyje įmontuota automatinė pavarų dėžė, tuomet pavaros jungiamos automatiškai priklausomai nuo automobilio greičio, variklio ir antrinio pavarų dėžės veleno sukimosi greicio, apkrovų bei akceleratoriaus padėties. Su pusiau automatinė pavarų dėžė valdymas toks; vairuotojui sankabos išjungti nereikia, reikia tik perjungti pavaras, paspaudus svirtelę ar mygtuką elektriniu-pneumatiniu ar elektriniu-hidrauliniu būdu.

Sinchronizatoriai

Šiuo metu plačiausiai naudojamos rankinis pavarų perjungimas krumplinėms pavaroms su sinchronizatoriais. Sinchronizatoriai esantys krumplinėse movose, pavarų perjungimo metu visiškai panaikina smūgines apkrovas. Jie suvienodina jungiamų detalių kampinius greičius. Naudojami inerciniai sinchronizatoriai, kurie užblokuoja perjungimo movą, tol kol jungiamų detalių kampiniai greičiai suvienodinami. Šie sinchronizatoriai būna sudaryti iš šių mechanizmų: išlyginančiojo, blokuojančiojo ir jungiančiojo mechanizmo. Taigi, naudojant šiuos sinchronizatorius, net ir labai apkrautame automobilyje, pavaros perjungiamos lengvai, greitai ir sklandžiai. Pavarų perjungimo metu automobilio greitis kinta nežymiai.

Krovininių automobilių pavarų dėžės

Mažuose krovininiuose automobiliuose naudojamos dažniausiai 4 - 5 pavarų dėžės, o vidutinės keliamosios galios krovininiuose automobiliuose 5 – 6 pavarų dėžės su sinchronizatoriais. Dviejų velenų pavarų dėžės retai naudojamos kroviniuose automobiliuose, o jei naudojamos tai tik lengvųjų automobilių bazėje pagamintuose mažuose krovininiuose automobiliuose tiek su priekiniais, tiek su užpakaliniais varančiaisiais ratais. Jos montuojamos prie variklio kartu su sankaba, pagrindine pavara ir diferencialu. Trijų velenų pavarų dėžės naudojamos mažos ir vidutinės keliamosios galios sunkvežimiuose ir autobusuose. Jos yra valdomos viena svirtimi. Pavarų skaičius būna nedidesnis kaip 8. Dažniausiai čia būna tiesioginė pavara, kuria daugiausia važiuoja automobilis. Tiesioginėje pavaroje ši pavarų dėžė dirba labai tyliai ir turi aukščiausią naudingumo koeficientą, palyginus su dviejų velenų pavarų dėže.

Remontuojame mechanines, pusiau automatines ir automatines greičių dėžes visų markių automobiliams. Pas mus dirba aukštos kvalifikacijos specialistai, turintys ilgametę patirtį. Remontuojame vilkikų ir žemės ūkio technikos greičių dėžes, taip pat reduktorius. Atliekame diagnostiką ir defektacija.

Remonto darbams suteikiama iki 12 mėnesių garantija !

Pas save turime sukaupę didelį kiekį atsarginių dalių įvairių markių automobiliams (tai pagreitina darbų atlikimą). Neturint reikiamų atsarginių dalių, jos gali būti pagaminamos ar užsakomos originialios.