Pneumatinės pakabos diagnostika ir remontas

Pneumatinė pakabaPneumatinės pakabos sistemą sudaro 2 arba 4 oro pagalvės, aukščio davikliai, siurblys su imtuvu, vožtuvų blokai ir valdymo kompiuteriai.

Ši sistema užtikrina komfortišką važiavimą ir galimybę keisti prošvaisą rankiniu arba automatiniu būdu.
Tokia pneumatinė pakaba, nepriklausomai nuo apkrovų, automatiškai palaiko pastovų automobilio kėbulo aukštį. Šis privalumas itin juntamas važiuojant nelygiu reljefu, kylant raižyta vietove ir pan. Automobilio riedėjimo ir išilginį svyravimą iki minimumo sumažina bepakopis amortizatorių reguliatorius, kuris veikia reaguodamas į greitį ir kelio dangos būklę. 

Pneumatiniai pakabai išnaudojamos elastinės oro savybės.Įprasta naudoti taip pat ir azotą, tokiu atveju kalbama apie dujinę pakabą. Yra dujinių pakabų su kintmu ir pastoviu dujų kiekiu. Dujinės pakabos skirstomos į: Grynąsias neumatines pakabas ir hidropneumatines pakabas.

Pneumatinės pakabos galimi gedimai

Nesandarumas sistemoje

Užsikirtę ar sugedę reguliavimo vožtuvai

Sugedęs elektrinis kompresorius

Elektroninis gedimas

          Pneumatinė pakaba naudojama krovininiuose automobiliuose ir autobusuose, prabangiuose lengvuosiuose automobiliuose. Pneumatinės pakabos tamprusis elementas yra armuotos gumos balionai, pripildomi suslėgto oro. Pneumatiniai balionai būna vienos, dviejų ir trijų sekcijų. Kartais naudojami diafragminio tipo balionai. Jie švytuoja mažesniu dažniu, yra mažesni ir lengvesni.
Šiuolaikinio automobilio pakaba – tai sudėtingas įrenginys, kurį sudaro dešimtys detalių ir mazgų. Daugelio automobilių pakabos detalių veikimą kontroliuoja ir valdo kompiuteris, kuris fiksuoja daviklių rodmenis ir judant keičia automobilio važiavimo charakteristikas.
Pagrindinis automobilio pakabos uždavinys – stiprius kelio smūgius, perduodamus ratams, kartu su virpesių amortizatoriumi paversti nedideliais automobilio kėbulo virpesiais.

Pneumatinės pakabos privalumai bei trūkumai

Pneumatinė pakaba pasižymi šiais privalumais:

Dėl pastovios vienodos kėbulo aukščio, tai pat ir didelės apkrovos atveju, vienodas žibintų reguliavimas,
Vienodo dydžio spyruoklės eiga,
Tik nedidelis važiavimo komforto pakitimas,
Galimas bet koks lygio reguliavimas (ypač svarbu sunkvežimiams).
Trūkumas yra tas, kad lengvųjų automobilių srityje rekalingi didesni gamybos kaštai, ji sudėtingesnė techniniu atžvilgiu uz įprastos konstrukcijos automobilio važiuoklės pakaba.

Techninė priežiūra ir diagnostika

Pneumatinės pakabos sistemose turi būti reguliariai išleidžiamas kondensuotas vanduo.
Žiemai reikalingos apsaugos priemonės nuo šalčio.
Nuotėkio vietos gali būti atpažįstamos, užtepus muiluotu vadeniu.
Prieš pradedant darbus su pneumatinę pakabos sistema kėbulą reikia paremti. Jeigu oras išlieka , kėbulas gali greitai nusileisti.

Pneumatinių Airmatic bei kitų pneumo detalių remontas (keitimas). Garantija 12mėn.
Visos naudojamos pneumatinių pakabų detalės gaminamos Vokietijoje!

Sėkmingai bendradarbiaujame su Lietuvos ir užsienio prekybininkais bei autoservisais.