Važiuoklės Remontas

           Važiuoklė yra viena iš svarbiausių sudedamujų dalių visuma automobilyje. Jos funkcija pasireiškia ne tik dėl “minkštesnio” ar “kietesnio” automobilio važiavimo. Automobilio važiuoklės svarbiausia paskirtis yra išlaikyti automobilį stabilų bet kokiomis vairavimo sąlygomis. Dėl važiuoklės remonto rimčiau reikėtų susirūpinti, kai pajuntate jog Jūsų automobilyje kažkas “bilda” ar girdite kitus keistus garsus. Arba jeigu matote, kad Jūsų padangos po sezono atrodo netolygiai susidevėjusios. Žinoma, protingiausia būtų atvažiuoti į auto servisą kas tris ar keturis mėnesius ir leisti meistrams profilaktiškai peržiūrėti automobilio važiuoklę, bei kitus jo svarbiausius elementus. Bet atsakykite sau, kas kiek laiko nuvažiuojate profilaktiniam pasitikrinimui? O tai ypač svarbu padaryti pasikeičiant metų laikams. Iš darbo patirties žinome, jog tokie apsilankymai sutaupo galybę Jūsų laiko ir pinigų. Juolab, kad mūsų autoservise važiuoklės patikrinimas kainuoja iki 10e (priklauso nuo automobilio markės), o pastoviems klientams atliekamas netgi nemokamai. Važiuoklės Remontas atliekamas greitai, nebrangiai ir su garantija.

           Sklindant pašaliniams garsams važiuoklėje, arba pastebėjus, kad automobilio valdymas pasikeitė, patariame nedelsiant apsilankyti autoservise. Mes specializuojamės lengvųjų automobilių, visureigių ir mikroautobusų važiuoklės remonto srityje. Jeigu norite patikrinti važiuoklę, pakeisti arba restauruoti vieną detalę, arba atlikti pilną važiuoklės remontą, kreipkitės pas mus. Laiku suremontuota automobilio važiuoklė apsaugo kitas važiuoklės detales bei mazgus nuo gedimų. Sistemingai rūpinkitės važziuoklės patikra ir remontu, tai užtikrins Jūsų saugumą, sumažins laiko sąnaudas automobilio remontui.

Turite klausimų? Reikalinga konsultacija?
Susisiekite su mumis ir mūsų specialistai mielai atsakys į visus iškilusius klausimus.

Registruotis internetu info@carshelp.lt +370 630 50506

Dėkojame, kad domitės mūsų paslaugomis !

Automobilio pakaba ir jos techninė riežiūra

       Pakaba  tai mechaninė sistema, surišanti į vieną visumą automobilio kėbulą, transmisiją ir ratus, o taip pat susideda iš daugelio detalių, tokių kaip - spyruoklės, amortizatoriai, įvairios svirtys, pagalvės. Pagrindinis automobilio pakabos uždavinys – stiprius kelio smūgius, perduodamus ratams, kartu su virpesių amortizatoriumi, paversti nežymiais automobilio kėbulo virpesiais. Pakabą sudaro tamprieji elementai( lingės,spyruoklės,torsionai), jungiantys rėmą su tiltu ( ratu) ir amortizatoriai, rutuliniai šarnyrai,svirtys, vairo trauklės,atramos, stabilizatoriai bei ratų guoliai. Automobilio pakaba yra labiausiai pažeidžiama automobilio konstrukcijos dalis . Kelio nelygumų sukelti smūgiai pažeidžia jungiamuosius pakabos elementus,veikiančios didelės apkrovos trumpina elastingų elementų eksploatacinį laiką.Nuo pakabos detalių būklės priklauso automobilio eksploatacijos saugumas ir vairavimo komfortas. Rekomenduojama kas 10-15 tūkstančių kilometrų atlikti automobilio  pakabos diagnostiką.

 

Būtina atlikti šiuos pakabos priežiūros darbus

  • plieninių spyruoklių paviršius neturi būti pažeistas (įtrūkęs), nes atsiranda lūžimo pavojus; vengti per daug didelių apkrovų (eksploatuojant laikytis gamintojo nurodymų);
  • cilindrinės spyruoklės įdedamos ir išimamos tik tinkamais spyruoklių suspaudimo įtaisais (avarijos pavojus); lengvųjų automobilių spyruokles rekomenduojama keisti vienu kartu abiejose pusėse; jos ženklinamos spalvomis arba ant vijų pažymimi katalogo numeriai;
  • jei yra spyruoklės stovo pažeidimų (mechaninių, korozijos), juos reikia būtinai pašalinti; jei to padaryti neįmanoma, stovą reikia pakeisti;
  • užterštos lakštinės lingės turi būti valomos; lakštinės lingės be tarpinių sluoksnių turi būti reguliariai tepamos; naudojamas specialus tepalas;
  • pakeisti dėl natūralaus senėjimo pasenusius guminius pakabos elementus;
  • iš pneumatinės pakabos sistemų turi būti reguliariai išleidžiamas susikondensavęs vanduo; žiemą reikalingos apsaugos priemonės nuo šalčio (krovininiams automobiliams);
  • jei bloga aukščio korekcija, reikia patikrinti, ar neįstrigęs valdymo sklandis, ar nedeformuota traukių ir svirčių sistema; gedimus reikia pašalinti; sulinkusias svirtis pakeisti;
  • prieš pradedant darbus su pneumatinių ir hidropneumatinių pakabų sistemomis, kėbulą reikia paremti; jeigu oro arba hidraulinio skysčio išteka, kėbulas gali greitai nusileisti;
  • prieš pradedant darbus su hidropneumatine pakabos tepalo cirkuliacijos sistema, tepalo slėgis hidroakumuliatoriuje turi būti sumažinamas; reikia laikytis automobilio gamintojo nurodymų.