VP44 PSG-16 siurblių pririšimas

VP44 siurblių savybės.

PSG-16 siurbliai buvo daugiausiai montuojami į Opel automobilius: Vectra-C, Zafira, Signum ir SAAB 9-5. Siurblio tepimas ir aušinimas vyksta dyzelino pagalba, todėl naudoti nepatvirtintos rūšies dyzeliną nerekomenduojama. Siurblio įpatumas – tai visiškai autonominis darbas su dyzeline kuro sistema, be jokių papildomų kompiuterių kuro sistemoje. PSG-16 siurbliai turi dvi jungtis su šimtu kontaktų. Visi automobilio davikliai yra pajungti tiesiai į siurblį. Su kitais automobilio kompiuteriais PSG-16 jungiasi CAN high speed sąsaja, kuri užtikrina duomenų perdavimą šiose sistemose: ABS / ETC / AT / CIM / Power steering.

Siurblys sinchronizuojasi su variklio alkūniniu velenu. Ši sistema turi „pirminio įpurškimo“ funkciją, kuri atitinka EURO 3 standartus. Pirminis įpurškimas užtikrina minkštesnį ir švaresnį darbą esant šaltam varikliui; temperatūrai pasiekus 45 C , ši funkcija yra išjungiama. Siurblyje įdiegta imobilaizerio funkcija – jis registruojasi su CIM arba imobilaizerio sistemomis, priklausomai nuo mašinos komplektacijos.

 

0 Comments

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *