Amortizatorius

Virpesių slopinimas Virpesių slopinimo funkcijos: greitai panaikina rato ašies virpesius, kuriuos sukelia kelias. neleidžia, kad automobilio kėbulo virpesiai didėtų ir ilgai truktų virpėjimas. Amortizuojamų ir neamortizuojamų masių svyravimai (pakaba) turi neigiamos įtakos važiavimo komfortui ir saugumui. Poveikis važiavimo komfortui: trumpi svyravimai (vibracija) neigiamai veikia žmogaus sveikata. Ilgai trunkantys automobilio kėbulo svyravimai važiuojant nelygiu keliu gali …

Hibridinis automobilis

Hibridinis  automobilis – automobilis, naudojantis vidaus degimo variklį ir integruotą pakartotinai įkraunamą energijos saugojimo sistemą, kad būtų efektyviau naudojami degalai ir automobilis nebūtų apribotas atstumo iki įkrovimo kolonėlės, kaip elektra varomi automobiliai, kurie naudoja baterijas, įkraunamas išorinių įkroviklių. Hibridai yra švaresni ir ekonomiškesni nei įprastinės transporto priemonės, jų eksploatacinės išlaidos žemesnės, bet aukštesnė pardavimo kaina. Hibridines …

Dyzelinių variklių problemos ir remontas

Pirmiausia patikrinkite ar variklis prasisuka su starteriu. Jeigu Jūsų automobilyje yra rankinė kuro pompa, tai, pripumpavę kuro, bandykite užvesti variklį. Jeigu variklis sukasi, bet neužsiveda, tikrinkite pakaitinimo žvakių sistemą. Įjunkite degima ir su kontroline lempute patikrinkite ar ateina srovė į pakaitinimo žvakes. Jeigu maitinimo į žvakes nėra, patikrinkite pakaitinimo žvakių saugiklį. Perdegusį saugiklį pakeiskite. Jeigu saugiklis geras, galimas gedimas relėje arba elektros tinkle. Suradę pašalinkite gedimą.

VP44 PSG-16 siurblių pririšimas

VP44 siurblių savybės. PSG-16 siurbliai buvo daugiausiai montuojami į Opel automobilius: Vectra-C, Zafira, Signum ir SAAB 9-5. Siurblio tepimas ir aušinimas vyksta dyzelino pagalba, todėl naudoti nepatvirtintos rūšies dyzeliną nerekomenduojama. Siurblio įpatumas – tai visiškai autonominis darbas su dyzeline kuro sistema, be jokių papildomų kompiuterių kuro sistemoje. PSG-16 siurbliai turi dvi jungtis su šimtu kontaktų. …

Automobilių kondicionierių pildymas

Kaip žinia, gamta nepakenčia tuštumos.Jeigu jūsų kondicionierius dėl vienos ar kitos priežasties buvo išhermetizuotas, vietoje freono jame – oras ir vandens garai. Vanduo kondicionieriui ypač pavojingas. Jeigu jūs, pavyzdžiui, važinėjotės visą žiemą be kondicionieriaus radiatoriaus, vandens sistemoje gali būti netgi labai daug.

Kondicionierius nuomonė ir patarimai

Specialistai pataria nepainioti kondicionerių su klimato kontrolės sistema. Kondicionierius – įrenginys, šaldantis orą automobilio salone, o klimato kontrolė – tai sistema, palaikanti nustatytą mikroklimatą. Todėl automobilyje gali būti klimato kontrolė su kondicionieriumi, klimato kontrolė be kondicionieriaus, kondicionierius be klimato kontrolės.

Aušinimo sistemos remontas

            Aušinimo sistemos techninis aptarnavimas atliekamas vadovaujantis automobilio gamintojo rekomendacijomis. Reikia nuolat stebėti, kad aušinimo skysčio temperatūra  aušinimo sistemoje būtų  85 – 95°C, nepriklausomai nuo aplinkos temperatūros, variklio apkrovos ir jo sūkių dažnio.  Aušinimo sistemos techninio aptarnavimo metu  patikrinama ventiliatoriaus pavaros diržai, išvalomas radiatoriaus paviršius, patikrinami skysčio šiluminio režimo reguliavimo …