Teikiame visas automobilio kėbulo remonto ir dažymo paslaugas

Siūlome pilną paslaugų paketą, nuo konsultavimo telefonu nutikus įvykiui, transporto priemonės pristatymo į mūsų servisą, sąmatų rengimo/derinimo, iki pilno transporto priemonės remonto ir grąžinimo klientui.

Kėbulo remontas – tai visų pirma remontas, įtakojantis eismo saugumą. Nes  dažno autoįvykio metu pažeidžiamos ir pakabos dalys, apšvietimo elementai.  Smulkūs kėbulo įbrėžimai, sparnų ar durelių įlenkimai yra paprastas remontas kurį gali atlikti dauguma nekvalifikuotų meistrų bet ką daryti jeigu jūsų automobilis pažeistas labiau, nei tik smulkūs įlenkimai?  Kėbulo karkasas yra pagrindinis vairuotojo ir keleivių saugumo elementas ir tam mes skiriame ypatingą dėmesį.  Sutaisyti ir pašalinti deformacijas yra naudojamos techninės automobilių gamintojų dokumentacijos ir rekomendacijos.  

Poavariniai stambūs defektai

  • Lygiagretus šoninis sužalojimas – sukeltas objekto, judančio lygiagrečiai automobiliui ir iššaukiantis ženklų sužalojimą per visą ilgį (sparnai, durys) ;
  • Tiesioginis šoninis sužalojimas - kai objektas smogia kampu į automobilio šoną, iššaukiant esminį sužalojimą kontakto zonoje;
  • Priekio sužalojimas – yra tiesioginio susidūrimo rezultatas, sumaigantis elementus nuo buferio iki pagrindinės kėbulo dalies (salono priekio);
  • Trijų ketvirčių priekinis sužalojimas – yra priekinio susidūrimo kampu rezultatas, iššaukiantis vieno sparno, buferio, variklio dangčio sužalojimą;
  • Galinės dalies sužalojimas – yra smūgio tiesiai ar truputį kampu į automobilio galą rezultatas, iššaukiantis galinio buferio, bagažinės dangčio, sparnų esminius sužalojimus;
  • Apsivertimo sužalojimas atsiranda automobiliui apsiverčiant ir vėl atsistojant ant ratų; daugeliu atvejų tai iššaukia visų elementų sužalojimus;

Visiško nurašymo sužalojimas yra tiek visaapimantis, kad automobilis yra arba nepataisomas, arba remonto kaina viršija naujo automobilio kainą.
Praktikoje priekiniai sužalojimai sudaro 65% visų sužalojimų, galiniai  25% ir 10% tenka šoniniams sužalojimams.

Prieš pradedant kėbulo remonto darbus, yra būtina nustatyti gedimų (pažeidimų) mastą. Tai įgalina planuoti darbą ir iš anksto apskaičiuoti remonto išlaidas. Remiantis gedimų analize nustatoma, ar automobilio remontas yra galimas ir tikslingas. Gedimo (pažeidimo) dydis pirmiausiai nustatomas, apžiūrint.

  • Dangos pažeidimų dydis ir pobūdis;
  • Kokios lakštinio metalo dalys deformuotos (išorėje/viduje);
  • Ar stoge yra iškilimų/įlinkimų;
  • Ar nepažeista durų, variklio ir bagažinės dangčių užsidarymas;
  • Ar pažeidimų zonoje nedeformuotos išilginės sijos;
  • Ar keleivių salonas nėra iškrypęs;
  • Ar gali funkcionuoti valdymo sistemos.

Įtarus, kad kėbulas iškrypo, automobilis turi būti išmatuojamas. Atstumai tarp ašių ir diagonaliniai matavimai parodo rėmo arba kėbulo deformacijų lygį. Išilginiai matavimai tiksliai nenurodo deformacijos laipsnio, kadangi turi būti kontroliuojamas taip pat ir ašies tvirtinimo taškų erdvinio matmens tikslumas. Rėmų kalibru galima patikrinti ašies tvirtinimo taškus (matavimo taškų erdvinę padėtį). Gamintojai paprastai nurodo matavimo taškus.

Atsiuntus nuotraukas į el.paštą parašysime jums preliminarią darbų kainą ir trukmę. el. Paštas:  zalos@vacentras.lt