Padangų montavimas ir Balansavimas (lengvųjų automobilių, mikroautobusų, motociklų). Jei Jūs turite bet kokių problemų su bet kokio tipo padangomis kreipkitės ir mes visada pasistengsime Jums padėti.

Mes žinome viską, kas padės sutaupyti Jums Jūsų padangų aptarnavimo sąskaita ir siūlome Jums kvalifikuotas paslaugas: padangų montavimąsezoninį padangų keitimasbalansavimąpadangų remontąsezoninį padangų saugojimą.

Džiaugiamės, galėdami pasiūlyti Jums profesionalias ir kokybiškas padangų montavimo paslaugas, kurių dėka pailgės padangų tarnavimo laikas ir Jūs galėsite džiaugtis puikiomis važiavimo akimirkomis. Tai suteiks jums daugiau teigiamų emocijų, išvaduos jus nuo rūpesčių, susijusių su papildomomis išlaidomis naujoms padangoms. Savalaikis padangų keitimas – saugios kelionės garantas. Padangas pakeisime ir subalansuosime vos per keletą minučių.

Pasirinkite mus ir Jums nebereikės tarnauti automobiliui, o moterims nereikės kankinti vyrų su prašymais pakeisti padangas automobiliui.

Jūsų patogumui, siūlome rezervuoti padangų montavimo laiką !

Padangų pasirinkimas

• Padangas reikia rinktis atsižvelgiant į teisinius reikalavimus ir transporto priemonės ar padangų gamintojo arba oficialios organizacijos rekomenduojamą įrangą (dydis, apkrovos ir greičio indeksai, padangų konstrukcija ir t. t.). Be to, reikia atsižvelgti į sąlygas, kuriomis padangos bus naudojamos, kad jų savybės atitiktų naudotojo lūkesčius.

• Prieš montuojant bet kokias naudotas padangas, jas būtina kruopščiai patikrinti, kad būtų užtikrintas naudotojo saugumas ir galiojančių teisės aktų atitikimas (žr. skyrelį „Transporto priemonės patikros ir priežiūra“).

• Ant vienos ašies rekomenduojama montuoti panašiai nusidėvėjusias padangas. Kai kurių šalių įstatymai apibrėžia didžiausią leistiną skirtumą

• Pagal galiojančius teisės aktus ir dėl techninių priežasčių privaloma arba primygtinai rekomenduojama ant vienos ašies naudoti tokio paties protektoriaus rašto padangas.

• Su laikinu atsarginiu ratu draudžiama važinėti nuolatos ir viršyti ant padangos nurodytą didžiausią leistiną greitį.

Padangų naudojimas

• Niekada neviršykite patvirtintų padangų techninių specifikacijų ribų.

• Tam tikri perdėti ar nenormalūs transporto priemonės geometriniai pakeitimai gali turėti įtakos padangų eksploatacinėms savybėms.

• Netinkamai pasirinktos padangos arba netinkamas jų naudojimas gali lemti greitesnį tam tikrų mechaninių dalių dėvėjimąsi.

Oro slėgis

• Reikia griežtai laikytis transporto priemonės gamintojo nurodyto padangų oro slėgio. Jis nurodytas transporto priemonės naudotojo vadove ir (arba) ant pačios transporto priemonės (durelių, degalų bako dangtelio, važiuoklės ir t. t.).

• Per mažai pripūstos padangos gali labai neigiamai atsiliepti transporto priemonės elgesiui. Tai galioja ir per daug pripūstoms padangoms (žr. skyrelio „Transporto priemonės patikros ir priežiūra“ skirsnį „Slėgis“, p. 8)
Balansavimas

• Netinkamas subalansavimas pasireiškia įvairia vibracija, juntama važiuojant skirtingais greičiais.

• Ratų subalansavimas būtinas važiavimo komfortui ir tinkamam transporto priemonės bei padangų veikimui užtikrinti.

• Ratų balansavimo įranga turi turėti su rato stebule suderinamą centravimo sistemą ir turi būti sukalibruota pagal gamintojo nurodymus.
Šie du lemiami darbų kokybės veiksniai dažnai tampa netinkamo subalansavimo, pasireiškiančio nuolatiniu vibravimu, priežastimi.

Nusidėvėjimo tikrinimas

• Nusidėvėjimą visada reikia tikrinti keliose padangos vietose.

• Nusidėvėjimą galima patikrinti protektoriaus gylio matuokliu arba pagal protektoriaus nusidėvėjimo indikatorius (kai yra, jie pažymėti simboliu ant šoninės padangos sienelės).

• Pasiekus įstatymų nustatytą ar techninę ribą, padangą reikia išmontuoti ir pakeisti.

• Jei padangos dėvisi nenormaliai arba tos pačios ašies dvi padangos dėvisi skirtingai, būtina kreiptis į padangų profesionalą.

Slėgis

• Normalu, kad oro slėgis padangoje savaime po truputį mažėja, todėl jį reikia periodiškai tikrinti. Taip pastebėsite neįprastą slėgio sumažėjimą.
Tikrinti reikia visų transporto priemonės padangų oro slėgį (įskaitant ir atsarginio rato, jei yra).

• Važinėjant su nepakankamai pripūstomis padangomis, jos per daug įkaista, todėl gali būti pažeisti vidiniai padangos komponentai. Šis pažeidimas negrįžtamas, dėl kurio padanga gali sprogti ir staiga subliukšti. Važinėjimo esant per mažam slėgiui pasekmės nebūtinai pasireikš iš karto. Jos gali pasirodyti netgi pripūtus padangas iki reikiamos slėgio.

• Nepakankamas padangų oro slėgis labai padidina akvaplanavimo pavojų.

• Padangas pripūtus per daug, jos dėvėsis greitai ir netolygiai ir tampa mažiau atsparios smūgiams (protektoriaus pažeidimas, karkaso trūkimas ir t. t.).

• Jei oro slėgį tikrinsite po važiavimo, padangos bus įšilusios. Kadangi kylant temperatūrai didėja ir slėgis, iš įšilusios padangos niekada nereikia išleisto oro.

• Jei tikrinamas įšilusių padangų oro slėgis, jį reikėtų sureguliuoti pagal gamintojo rekomendacijas. Tikrinant įšilusių padangų oro slėgį, prie rekomenduojamos reikšmės reikia pridėti 0,3 baro.

• Azoto pripūstos padangos nėra išimtis ir jų slėgį taip pat reikia reguliariai tikrinti.

• Visada vadovaukitės transporto priemonės arba padangų gamintojų rekomendacijomis.

Turite klausimų? Reikalinga konsultacija?
Susisiekite su mumis ir mūsų specialistai mielai atsakys į visus iškilusius klausimus.

Registruotis internetu info@carshelp.lt +370 630 85627

Dėkojame, kad domitės mūsų paslaugomis !