Mechaninių ir pusiau automatinių greičio dėžių remontas

Greičių dėžių remontas – tai pats aktualiausias klausimas, kuris rūpi vairuotojams susidūrusiems su dėžių defektais. Visiems svarbu nuspręsti – remontuoti ar keisti į panaudotą? Sudarę sąmatą, mes galime pagelbėti abiem atvejais. Jūs galite remontuoti savo automatinę greičių dėžę, o galite ir pasieškoti naudotą. Taigi, egzistuoja tam tikri modeliai, kuriuos apsimoka remontuoti…Nes gerų naudotų greičių dėžių, net su žiburiu nerasit! Tačiau taip pat yra ir tam tikrų automobilių markių, kurių dėžės genda labai retai, todėl nustačius gedimą, galima drąsiai ieškotis panaudotos pavarų dėžės. Per ilgus darbo metus mūsų meistrai sukaupė didelę patirtį diagnozuojant ir remontuojant ivairių tipų (taip pat ir pusiau automatines) greičių dėžes.

Dažniausi gedimai

Sudyla sinhronai

Greičių dėžė ūžia

Pavarų neįsijungimas

Pavaros išmetimas

 

 

GREIČIŲ DĖŽES REMONTUOJAME PATYS, NEVEŽAME KITŲ SERVISŲ MEISTRAMS JAS REMONTUOTI, KAIP DARO DAUGELIS AUTOSERVISŲ, TODĖL DARBAI ATLIEKAMI KOKYBIŠKIAI IR OPERATYVIAI !

Kiekvienas variklis turi sūkių limitą, kuriuos peržengęs neatlaikytų veikiamos jėgos ir pasekmės būtų išties liūdnos. Tačiau šiuolaikinių automobilių variklio darbas yra ribojamas. Aiškiau pasakius, kai variklis pasiekia tam tikrą sūkių limitą, kuris priklauso nuo automobilio modelio ir pan., įsijungia ribotuvas ir variklio sūkiai daugiau nebedidėja. Tačiau įsivaizduokite, kaip reikėtų važinėti, jeigu automobilis turėtų vieną pavarą? Vargiai būtų galima pasiekti 50-70 km/h greitį, o ir variklis ilgai nelaikytų, jei jam nuolatos reikėtų dirbti dideliais apsisukimais. Būtent dėl to buvo sukurta pavarų dėžė, kuri leidžia tolygiai judėti, pasirinkti norimą greitį, keičiant pavaras, ir kartu išlaikyti optimalų variklio darbą.

Paprasta transmisija susideda iš daugybės krumpliaračių. Transmisiją su varikliu jungia sankaba. Kiekvienas automobilis, naudojantis paprastą sankabą, turi ir sinchronizatorių. Ši detalė leidžia užtikrinti puikų pavarų perjungimą. Sinchronizatorius padeda suderinti žiedo ir krumpliaračio sukimosi dažnį.

Įprasta mechaninė pavarų dėžė dažniausiai vadinama H tipo. Turbūt nesunku suprasti, jog šitoks pavadinimas kilo nuo pavarų svirties judėjimo trajektorijos.

Įeinamasis krumpliaratis sukasi tiek pat kartų, kiek ir variklio velenas, o išeinamasis sukasi pagal konkrečios pavaros santykį. Sujungimo procesas labai paprastas – žiedas visada sukasi kartu su varomuoju velenu, o dantys, esantys žiedo šonuose, prijungia kumpliaračius prie šio veleno. Kai žiedas nėra sujungtas su kumpliaračiais ir jie sukasi laisvai, sakoma, jog įjungta laisva pavara, dažniausiai žymima ženklu N (nuo angl. žodžio „Neutral“).

Klaidingai perjungiant pavarą kyla čaižus girgždesys dėl to, kad bandant sujungti dviejų kupliaračių dantis, kurių sukimosi dažnis stipriai skiriasi, atsiranda trintis.

Atbulinės pavaros įjungimo principas yra analogiškas. Papraščiausiai žiedas perjungiamas prie pavaros, su dviem kumpliaračiais, kurie sukasi priešinga kryptimi. Tokiu būdu automobilio ratai priverčiami suktis atgal. Ši pavara dažniausiai žymima raide R (nuo angl. Žodžio Reverse“).

Turite klausimų? Reikalinga konsultacija?
Susisiekite su mumis ir mūsų specialistai mielai atsakys į visus iškilusius klausimus.

Registruotis internetu info@carshelp.lt +370 630 85627

Dėkojame, kad domitės mūsų paslaugomis !