Toyota prius remontas ir diagnostika CarsHelp Autoservise

Toyota prius remontas

Toyota prius remontas ir diagnostika atliekamas naudojant profesionalius tam skirtus įrankius ir įranga. Diagnostika atliekama naudojant Toyota TIS Techstream programine įranga. Baterijos diagnostika atliekama naudojant pažangius prietaisus, ( Beterijos Voltažo matavimas, Beterijos varžos matavimas, Baterijos AH talpos matavimas ). Įgijome didžiulę šių sistemų diagnostikos bei taisymo patirtį, aptikome pasikartojančius defektus, silpnas vietas bei suradome šių problemų optimalius sprendimo būdus.

Dėmesio netaisyklingai suremontuota baterija pakartotinai suges vėl ir vėl !

Dėmesio ! dirbant su baterija BUTINA LAIKYTIS SAUGUMO REIKALAVIMŲ, kadangi baterijos viduje įtampa apie 230 voltu !!! (priklausomai nuo baterijos įkrovimo lygio, teoriškai ji buna 201 voltas, praktiškai – didesnė )

Jūsų patogumui sugedusią baterija operatyviai pakeisime į restauruotą ( Pagal poreikį: Nauja ) arba suremontuosime per 24h, suteiksime 6 – 12 mėn garantiją.

Priimame remontui tiek automobilius su sugedusiomis baterijomis, tiek nuimtas baterijas. Taip pat priimame baterijas iš kitų miestų per siuntų kurjerius.

Prius Gen2 baterija

Prius Gen2 baterija susideda iš moduliu kuriuose yra po 6vnt 1,2V celių. Visa baterija susideda iš tokių 28 modulių kurie sujungti nuosekliai ir sudaro bendrą 201,6V įtampą. Visi šie 28 moduliai kompiuterio nėra stebimi individualiai, bet jungiant jas poromis. Taip sistema stebi po du modulius, arba po 12 celių vienu metu ir gali spręsti apie baterijos būklė. Stebima įtampa, vidinė varža ir temperatūra (trijose baterijos vietose: šonuose ir centre). Kuomet pastebimas vienos ar kelių modulių porų įtampos ryškus kritimas sistema meta baterijos kodą. Tas pats vyksta ir su vidine varža, kuri dažnai indukuoja, kad celės trumpina. Temperatūra stebima žinoma tam, kad esant dideliam įkaitimui sistema stipriau aušintu baterija ir žinoma ribotu jos naudojimą mažindama apkrovas. Toyota prius remontas ir Gen2 baterijos remontas su garantija atliekamas CarsHelp autoservise.

Prius – 12V akumuliatorius ir jo keitimas

Kam du akumuliatoriai ? Kai kuriems gal kyla klausimas tai kokio velnio automobilyje reikia dviejų akumuliatorių? Taip jau yra kad įtampa iš aukštos įtampos traukos akumuliatoriaus konvertuoja vadinamasis “inverteris“. Vadinkime jį inverteriu, nes jo pagrindinė užduotis yra generuoti AC įtampą varikliams, vėliau iš variklių gautą energiją konvertuoti į DC. Taip pat jis generuoja ir 12V(tiksliau 14V) įtampą visai kitai elektronikai. Inverteris deja atlikdamas savo darbą turi nemažai nuostolių ir pastoviai jį įjungtą laikyti tiesiog neprotinga. Bet, kol automobilis išjungtas žemos įtampos būdėjimui reikia, tad sprendimas aiškus – siekiant išvengti nuostoliu budėjimo rėžime įdėtas 12V akumuliatorius, kuris palaiko sistema, t.y. laukia atrakinimo, saugo nustatymus, leidžia naudotis magnetola, apšvietimu ir kuomet to reikia užveda automobilį. Akumuliatoriaus keitimas CarsHelp autoservise su garantija.

Prius paliko ryškų pėdsaką automobilių istorijoje

Vertėtų pažymėti, jog per palyginti trumpą 18 metų laikotarpį nuo pasirodymo rinkoje pradžios Prius paliko ryškų pėdsaką automobilių istorijoje. Tai vienas reikšmingesnių paskutiniojo šimtmečio automobilių. Ne kiekvienas patikėjo vizija, jog hibridai gali būti labai svarbūs ateities mobilumo raidai ir planetos gerovei, tačiau dabar Prius ir hibridinės technologijos reikšmė yra akivaizdi. Šis hibridinis automobilis padėjo tvirtą pamatą aplinkos neteršiančių transporto priemonių ateičiai.

Kiekvienąkart pasirodę naujos kartos Prius modeliai išsiskyrė vis mažesniais taršos rodikliais, didesne kuro ekonomija ir moderniomis novatoriškomis technologijomis.
Šio automobilio vairavimas – unikali ir maloni patirtis. Važiuojant nedideliu greičiu, galima tyrinėti miesto gatves mėgaujantis elektrinio variklio teikiama ramybe. Didinant greitį, įsijungia benzininis variklis. Viskas vyksta paprastai ir intuityviai, kaip ir standartiniame automobilyje.